Veelgestelde vragen

Ik heb per ongeluk twee keer contributie betaald.

Soms komt het voor dat een lid vergeten is dat hij ons gemachtigd heeft voor het automatisch incasseren van de contributie en maakt hij zelf het bedrag ook nog een keer naar ons over. Was dit niet de bedoeling? Een bedrag dat door ons automatisch is geïncasseerd kunt u direct door uw eigen bank laten storneren. Per ongeluk zelf twee keer betaald of teveel betaald? Neem contact met ons op, dan zorgen wij dat u het teveel betaalde bedrag krijgt teruggestort.

Hier kunt u onze contactgegevens vinden.

Er is een verkeerd bedrag van mijn rekening afgeschreven.

Bij het overmaken van uw donatie of contributie kan het voorkomen dat er een vergissing wordt gemaakt bij het invullen. U heeft misschien per ongeluk een 0 te veel gezet of een komma verkeerd geplaatst. Stel ons op de hoogte van deze vergissing en wij zorgen ervoor dat u het teveel overgemaakte bedrag krijgt teruggestort.

Hier kunt u onze contactgegevens vinden.